Ηλεκτρονική τιμολόγηση Simply INVO

Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Simply INVO

Το Simply INVO αποτελεί μια καινοτόμο πλατφόρμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης για ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Διακρίνεται για την ευκολία στον χειρισμό ακόμα και απο χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώ και μπορεί να λειτουργήσει σε οποιονδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή, συσκευή tablet ή ακόμα και μέσω ενός σύγχρονου Smartphone.

To Simply INVO υποστηρίζει σύνδεση με την εφαρμογή ψηφιακών βιβλίων MyDATA της ΑΑΔΕ και διαθέτει μια ευρεία γκάμα εξειδικευμένων επεκτάσεων για κάθετες αγορές που το καθιστούν την ιδανική επιλογή για πλήθος ελευθέρων επαγγελματιών και εμπορικών επιχειρήσεων.

Ηλεκτρονική & έντυπη έκδοση παραστατικών

Ηλεκτρονική & έντυπη έκδοση παραστατικών

Δημιουργήστε πανεύκολα οποιουδήποτε τύπου παραστατικό και επιλέξτε αν θα το στείλετε ηλεκτρονικά στον αποδέκτη ή θα το εκτυπώσετε σε εκτυπωτή Α4 απ’ όπου και αν βρίσκεστε.

Απόλυτη ευελιξία. Τιμολογήστε απ’ όπου σας εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή, το Tablet ή ακόμα και από το Smartphone.

Η επιλογή είναι δική σας. Στείλτε τα τιμολόγια σας ηλεκτρονικά, αποθηκεύστε τα σε PDF ή εκτυπώστε τα με τον παραδοσιακό τρόπο.

Έρχεται στα μέτρα σας. Προσαρμόστε εύκολα την εμφάνιση των τιμολογίων σας στην εταιρική σας ταυτότητα με το λογότυπο σας και τα χρώματα σας.

Δημιουργήστε όμορφα παραστατικά για κάθε χρήση

Αξιοποιήστε το πανίσχυρο περιβάλλον του Simply για να δημιουργήσετε φορολογικά παραστατικά όπως Τιμολόγια, Αποδείξεις λιανικής κλπ., αλλά και πληροφοριακά παραστατικά, όπως παραγγελίες, προσφορές κ.α.

Απεριόριστοι τύποι παραστατικών. Για οποιαδήποτε χρήση, φορολογική ή πληροφοριακή.

Σύνδεση με υπηρεσία My DATA. Πλήρης ετοιμότητα για σύνδεση των φορολογικών παραστατικών με την πλατφόρμα ανταλλαγής ηλεκτρονικών τιμολογίων της ΑΑΔΕ.

Έγκαιρη ενημέρωση του λογιστή. Ελαχιστοποιήστε τα έντυπα και την επικοινωνία με τον λογιστή δημιουργώντας του έναν λογαριασμό πρόσβασης στο σύστημα.

Δημιουργήστε όμορφα παραστατικά για κάθε χρήση
Πλήρης Εμπορική και οικονομική διαχείριση

Πλήρης Εμπορική και οικονομική διαχείριση

Το Simply είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Διαχειρίζεται την αποθήκη, τους προμηθευτές, τους πελάτες και όλα τα οικονομικά της επιχείρησης.

Διαχείριση αποθήκης. Διαχειριστείτε τα τιμολόγια αγορών και τις καρτέλες των προμηθευτών γρήγορα και αποτελεσματικά.

Καρτέλες πελατών & προμηθευτών. Διατηρήστε πάντα ενημερωμένες τις καρτέλες και τα υπόλοιπα με το σύστημα εισπράξεων και πληρωμών.

Διαχείριση εξόδων. Καταχωρήστε τα έξοδα της επιχείρησης, όπως το ενοίκιο, τους λογαριασμούς και προσδιορίστε το λειτουργικό κόστος.

Απόλυτος έλεγχος με αναφορές και στατιστικά

Διαχειριστείτε καρτέλες, υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών με απόλυτη ευκολία μέσα από ένα εύχρηστο και κατανοητό περιβάλλον.

Μάθετε το κέρδος σας. Σε πραγματικό χρόνο για κάθε συναλλαγή ξεχωριστά ή για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Πληροφόρηση ΦΠΑ. Για να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή τις φορολογικές σας υποχρεώσεις.

Τι χρωστάτε και τι σας χρωστούν. Αποκτήστε πλήρη γνώση ανά πάσα στιγμή των οφειλών σας προς τους προμηθευτές, καθώς και των υπολοίπων που σας οφείλουν οι πελάτες σας.

Απόλυτος έλεγχος με αναφορές και στατιστικά