Simply Enterprise ERP

Ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα ERP Simply Enterprise

Ηλεκτρονική & έντυπη έκδοση παραστατικών

Προηγμένο εμπορικό κύκλωμα ERP

Cloud ERP Eιδικά σχεδιασμένο για τις μικρές επιχειρήσεις που επιθυμούν τελευταίας γενιάς εργαλεία προκειμένου να αναπτυχθούν και να ξεχωρίσουν γρήγορα στο ταχύτατα εξελισσόμενο ανταγωνιστικό τοπίο.

 

Η ισχυρή πλατφόρμα του Simply περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα που μπορεί στην κυριολεξία να αναλάβει την οργάνωση όλων των τμημάτων μιας σύγχρονης επιχείρησης και να αυτοματοποιήσει σύνθετες και χρονοβόρες διαδικασίες όπως τις προμήθειες, την κοστολόγηση, τις παραλαβές, τις εισαγωγές από το εξωτερικό και φυσικά όλο το τμήμα διακίνησης από την αποθήκευση μέχρι την τιμολόγηση των προϊόντων.
Απόλυτη ευελιξία. Στον πυρήνα του Simply Enterprise, ο σύγχρονος μηχανογράφος μπορεί να σχεδιάσει ευέλικτες διαδικασίες και αυτοματισμούς που συμβάλλουν στην βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των διαδικασιών με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας της μικρής επιχείρησης κρατώντας το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.

Το Omnichannel commerce είναι εδώ. Στην διάθεση σας.

Από την βασική του κιόλας έκδοση περιλαμβάνει διαχείριση πολλαπλών καναλιών των πωλήσεων, όπως πχ τηλεφωνικές παραγγελίες, διαχείριση χονδρικής με πολλαπλές ζώνες τιμών, διαχείριση καταστημάτων λιανικής και φυσικά σύνδεση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

 

Πανίσχυρο σύστημα αποθήκης. Στο κομμάτι της αποθήκης λειτουργεί ισχυρό υποσύστημα αποθήκης με WMS δυνατότητες Picking & packing καθώς και εφαρμογές καταμέτρησης, ελέγχου και απογραφών με την χρήση φορητών τερματικών.

Οργάνωση των τμημάτων της επιχείρησης. Στο κομμάτι των προμηθειών μπορούν να οριστούν συνθήκες που ενεργοποιούν ειδοποιήσεις για έγκαιρες παραγγελίες και forcasting προκειμένου η επιχείρηση να μην ξεμένει ποτέ από τα είδη που οι πελάτες ζητούν.

Από το Simply Enterprise. δεν θα μπορούσε να λείπει ένα ισχυρό και ευέλικτο σύστημα οικονομικής διαχείρισης με εκτενές σύστημα αναφορών που είναι σε θέση να ικανοποιήσει ακόμα και τα πιο απαιτητικά στελέχη στον τομέα της οικονομικής πληροφόρησης και του σχεδιασμού.

Δημιουργήστε όμορφα παραστατικά για κάθε χρήση
Πλήρης Εμπορική και οικονομική διαχείριση

Πλήρης Εμπορική και οικονομική διαχείριση

Το Simply είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Διαχειρίζεται την αποθήκη, τους προμηθευτές, τους πελάτες και όλα τα οικονομικά της επιχείρησης.

Διαχείριση αποθήκης. Διαχειριστείτε τα τιμολόγια αγορών και τις καρτέλες των προμηθευτών γρήγορα και αποτελεσματικά.

Καρτέλες πελατών & προμηθευτών. Διατηρήστε πάντα ενημερωμένες τις καρτέλες και τα υπόλοιπα με το σύστημα εισπράξεων και πληρωμών.

Διαχείριση εξόδων. Καταχωρήστε τα έξοδα της επιχείρησης, όπως το ενοίκιο, τους λογαριασμούς και προσδιορίστε το λειτουργικό κόστος.

Απόλυτος έλεγχος με αναφορές και στατιστικά

Διαχειριστείτε καρτέλες, υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών με απόλυτη ευκολία μέσα από ένα εύχρηστο και κατανοητό περιβάλλον.

Μάθετε το κέρδος σας. Σε πραγματικό χρόνο για κάθε συναλλαγή ξεχωριστά ή για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Πληροφόρηση ΦΠΑ. Για να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή τις φορολογικές σας υποχρεώσεις.

Τι χρωστάτε και τι σας χρωστούν. Αποκτήστε πλήρη γνώση ανά πάσα στιγμή των οφειλών σας προς τους προμηθευτές, καθώς και των υπολοίπων που σας οφείλουν οι πελάτες σας.

Απόλυτος έλεγχος με αναφορές και στατιστικά